I dunno......:(

Jag satt alldeles, alldeles nyss och kollade en gammal konversation från msn på andra datorn. Det roliga är att alla konversationer är sparade där. Och nu när jag bestämde mig att läsa den där konversationen, eller okej det var ju hur mycket som helst så jag läste bara vissa bitar så slog det mig hur mycket jag egentligen vill ha tillbaka det. Tyvärr. Alla säger bara att jag ska släppa det och det har jag ju som gjort, visst? Fast egentligen inte helt. Om någon bara kunde tala om för mig vad jag ska göra åt det. Men ingen vet, och det är ju inte konstigt när jag inte vet själv. Att ena stunden le när man börjar läsa till att nästa känna tårarna rinna när man inser hur mycket man saknar det, det kan väl inte vara rätt väg att gå för att bara lägga det bakom sig? Säg mig det...säg det vad gör man när det gör ont?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback