ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN

En halv skoldag kvar!!! Sen åker hela familjen till Kanarieöarna. Fatta skönt det kommer bli?! Bara det att det är jobbigt att packa...har som tagit ett avbrott för att om ett tag återuppta denna syssla. Lite skumt att ta fram sommarkläderna, man kommer typ inte ihåg vad man har. Haha. Hur som haver så blir det skönt att åka till playa och äta glass! Jag, Sofia och David kommer ju äta glass konstant! :D Det är kanske det bästa med att ha all inclusive? Mhm, mhm. Dessutom har jag ju kvar en bit på lovet när jag kommer hem, bra löst detta tycker jag. Nä, nu måste jag gå och packa vidare! Ha det bra i vårat älskade Sverige, för jag skall packa min väska (jaja, jag delar med Sofia) och åka till ett varmare ställe nämligen KANARIEÖARNA!!!!!! PUSS-v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback