....................................HEJ!!!!!!!! hahahaahahahaahahha

Långkallingar, Yllekallingar, Mjukisbyxor, Linne, Tunn långärmad, Ylletröja, Vinterjacka, Pannband, Handskar och vinterskor+underkläder! Det var vad jag hade på mig i måndags när jag var på clinic hos Sylvia. Riktigt sjukt bra var den!! Blev så otroligt sugen på att åka och rida Loki bums när jag kom hem. Man lärde sig jättemycket bara på att se Anna rida, de olika hästarna. Kanske var det när hon red passaktiga hästarna som jag hade allra mest nytta av eftersom det står en liten Loki redo att utvecklas mer. Perfekt!! Imorgon ska jag iaf rida honom som tur är, tror jag ska plåga honom med lite dressyr...Längtar tills vi ska raka honom, då blir det att köra ännu hårdare.

Igår var det träning som gällde mest efter skolan. Hade balett först, eller det var mest styrke och teknik och inte alls balett om jag ska säga det rätt. Gick rätt bra ändå, bra att få träna tekniken och styrkan liksom. 16.30-18.00 var det och sen for jag hem, bytte om och åt och så hämtade Sandra mig vid 19 så for vi till ishallen och värmde upp och så innan vi kom ut på isen. Träningen var riktigt kul också! Eller det gick rätt bra ändå, känns som att jag är på rätt spår med lutzen igen. Hoppade massa på linje och med armarna upp och så. Är det inte konstigt att det gick lättare när man höll upp armarna? Fan att jag inte stod...men det kommer fler träningar, hade rätt teknik dessutom och det bådar ju gott. Toeloopen gick ju prima igen också :) Tränaingen slutade 21, och då var det bara raka vägen hem.

Idag tog vi skolfotot och fick se korten till och med! Blev väl som det blev, man ska inte klaga för det kunde ha varit värre! Har kommit på att jag vill fortsätta vara blond tror jag, annars blir det rött efter Kanarieöarna och röda slingor..hmm..nja, blondt är finfint, dock behöver det slingas på lite mer snart. Fixar sen nån gång när man har tid!
Nu är farmor och farfar här så jag ska gå ner och prata med dem och sen plugga mer nk till provet imorgon...suck. Fick iaf tillbaka franskaprovet för nån dag sen och det gick riktigt bra faktist! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback