HElgissss

Vilken helg det har varit! Det är som ändå nöjdarn som sitter här och skriver. Fredagen var riktigt mys som det alltid är när man är ute någonstans med tjejorna. Inledde kvällen med att äta på Wallan (och lassa ner polkagrisar i fickan) sen fortsatte vi mot tuna efter att ha hyrt film på hemmakväll. Känns som vi har skapat oss vanor här nästan. Det bjöds på massa roliga uttalanden och har man det roligaste sällskapet så är det ju perrans ;) så därför tackar jag för det!

På lördagen väcktes jag av pappa för att åka och hälsa på min kära farmor och farfar i älvsbyn. + kusinerna som är väldigt uppspeedade. Det var styckning av ren som var i görningen men det tog inte jag hand om. Även om det är sånt där som är lite komiskt. skoja bara. Men det var kul, (nu menar jag inte styckningen bara) måste hinna med att vara en hel helg så jag hinner träffa alice snart! For hem på kvällen och fick bäst sällskap dessutom. Snygg tröja hade han också, det är ju en med världens stil som har tipsat om den så! Och idag har jag ridit, pluggat och tränat. Förresten så är jag så sjukt sjukt sjukt nöjd med träningen idag! Måste berömma mig själv nästan, jo bra gjort Madde.


"asså, grejer man köper på öob. De är ju typ farliga att äta"
"......"
"...Mmm. Jag fattar inte de som typ storhandlar där, hur lite pengar har de egentligen?!"



Like a flower bending in the breeze
Bend with me, sway with ease
When we dance you have a way with me
Stay with me, sway with me





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback