5 saker

Utmanad av älsklings Alice, klart jag klarar av det  :)

5 saker jag ska göra 2009 är:
*Åka till Göteborg
*Rida
*Träna
*Gå ut ettan
*Vara med mina sötisar - allihopa

Och 5 saker jag ska göra nu är:
*borsta tänderna
*klä på mig
*ringa
*packa ihop ridgrejerna
*åka till Fredrik (opsis, jag menade hans mamma)

det borde ha varit 1000 saker jag ska göra 2009 istället, då hade det varit lättare att välja :) min broder klippte sig igår, han är söt nu. Jag och Fredrik åt glass igår, det var gott. -jag betalade. Då blev det ännu godare. Och sen såg vi film, nästa gång ska jag välja. De sköt en gubbe, jag säger bara det! DE SKÖT EN GUBBE! Så kan man inte göra. Nästa gång ser vi en madde film. Nått med rosa på fodralet alltså, och där ska han sitta och se glad ut och njuta av den filmen. Jag längtar. Åh vad snäll jag är. Vi tänkte gå på husvisning igår, dags att flyga ur boet så att säga. Fast kanske man ska lära sig tvätta först, who knows. Nej nu måste jag ju kila. Ha det bra! Adios, eeeeeeeeh Ciao! 

PS: jag undrar fortfarande vad Gökeborg är. Min syster. Hennes gissningar. Behöver jag säga mer? DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback