Pistillhotade mördarbin??

*Prosit.. igen. Prosit.. igen. Prosit.. igen


Ungefär så har jag känt det idag. Ett under att jag lyckades redovisa på engelskan utan att nysa. Ännu ett under att FreddiFisk ringde och sa att han håller på att bli lite sjuk. Nähä? Vilken överraskning. Jag undrar vem av oss som är smittospridaren. Väldigt svårt att avgöra när dessa hemska symptom visade sig ungefär samtidigt i båda lägren. 

Ytterligare en sak som jag är lite nöjd över nu är att jag plöjt mig igenom största delen av hemuppgiften vi fick från rättskunskapen. Jag tänkte på lite annat och gick väl på någon smärre autopilot när jag döpte dokumentet till:

Rättskunskapsstafetten. Internationell rätt och stafett tänkte väl min hjärna sig i ett svagt ögonblick var det samma.


Så det kan gå. Igår var en bra dag! Tuffa runt på stan med farmor och farfar och leta julklappar. Helt perfekt kändes det jag lovar. Idag lyckades jag spilla te över hela min kropp, alltså är jag som en svedd liten råtta nu. Ingen respons eller tröst får man från hemmet heller då pappa säger "ja se madde, du är ju då för klantig.."

Jag avslutar nu med ett meddelande till Alice (jag skriver det med tjock text så hon verkligen läser detta) Jag ber ytterst om att du ska pallra dig till skidspåret på lördag! Annars blir jag lika glad som en blöt trasa. puss från din Madde!

Bonde söker fru om 7 minuter cirka, Adios amigos!!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback