SOMMARLOV!

Igår var det grillning på storsand med klassen. Och framför allt, vi vann i kubb! Vi hade till och med lite tur med vädret så det var på det stora hela en riktigt trevlig dag. Efter det blev det myskväll med Fredrik och sen direkt hem och sova. Hur bra är inte Morden i Midsomer på en skala?

Idag var det nog jordens konstigaste skolavslutning för NV1D.
Datum: Idag
Plats: Kungsfågeln, sal 4621
Tid: 09.00-ca 09.45
Aktiviteter: Lösa två kluriga problem, få engelska betygen och äta lite godis. Samt säga hej då till alla.

Därför kör vi ikväll istället med lite grillning hos Larsälv med brudarna och jag ska en sväng till kyrkan och kolla på Davids skolavslutning. Och träffa farmor och farfar :D Jag har saknat dem! Iofs ses vi imorgon igen när jag ska till Älvsbyn och kolla lite student. Då träffar jag Alice också! Bara nu jag får åka med Carro, annars måste jag verkligen plantera om... Jaja, fatta att det är sommarlov nu! :D

Idag fyndade jag lite på MQ också, alltid trevligt! På fredag kommer skorna in till butiken! Jag vill ha och de heter ALICE, det måste väl ändå vara ett tecken?! Jag och Sofia cyklade till storheden och köpte lite grejer sen också, bla maten jag skulle bidra med ikväll. Det blir ju som sagt förrätt varmrätt och efterrätt. Blir bara värre och värre detta.

snodde lite från Nathalie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Madde, uppdateriiiiiing ;)

2009-06-27 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback