Vaniljsås

Nummer ett, jag höll på att spy av Larsälvs berättelse om hennes körmedlem. Och nej Carro, det blev inte bättre av skämtet om hårnålen på det! Helt obeskrivligt.

Sen var vi kreativa på franskan :efter att korna hade börjat leva om så rymde de till Mc Donken och åt upp all lök, och sen dess är allt kött från korna i hela världen lökmarinerat. Jag blir tårögd av denna vackra berättelse vi lyckades ådstakomma. Obeskrivligt det med.

Jag har fått tröga tangenter tror jag! Jag får slå på dem som fan i satan, annars så blir detyp åhär. Bingo, mina stackars fingrar :(

Jag börjar bli lite nervis på Loki i transporten på lördag. Men provlastade idag, tror att det går bättre när jag är själv med honom så han inte blir så stressad. Gick ganska bra idag faktist. Han är så söt, obeskrivligt..min älskling.

Jag har utslag på magen. Det kliar som sjutton så jag är nått skabbliknande just nu. Och jag vet varför dessutom, jag åt en nöt igår. JAAAJAAAAA jag vet att jag inte tål men jag var ju sugen på nått och orkade inte gå enda till skafferiet. What ever, jag lever ju. Mamma var dock inte så glad på mig (opsis!)






















Jag kan faktist vara vanlijsås om jag vill.
Under här skulle det ha varit text. Om jag ska vara ärlig så skrev jag massor,  jag tog bort det. Det blev bara inte publicerat. Alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback