Torrlagt

Det flyter på bra ärligt talat! Sovmorgon alla dagar denna veckan utom måndag och ledig imorgon. Ledig fredag, lördag, söndag, måndag - det blev långhelg igen! :D inte mig emot.

Jag har klippt gräset idag, pappa blev glad. Jag får till och med betalt! Fick ett rejält förskott dessutom ;) Blir att klippa hela sommaren därför har jag lovat. Inga problems, det är ganska kul ändå. Brassa som värsta stjärnan. Jag brukar leka att...nä förresten, det är bäst att hålla inne. Jag längtar till sommaren, ville så gärna ha bikini på mig idag men det regnade och var kallt ute så jag la mig i vardagsrummet och torrsimmade lite. Det är som de säger att simning är bra träning.

Men det var inte dagens angelägenhet egentligen, det var nämligen detta:

Välkommen hem Nathalie Larsälv som har varit i Härnösand jätte länge! Vi har saknat dig! Vad hon har gjort där? Badat skumbad hela dagarna med Robert säkert. Eller nått annat mysigt, bra har pålitliga källor (hon själv) sagt att hon har haft det i alla fall. Grattis.

...Och grattis på födelsedagen till min käre vän som börjar på V, vi (ja du med Carro) hoppas att du har haft en asigt bra 19-års dag!

Efter regn kommer solsken. Det regnade idag, kommer solskenet imorgon då? Jag vill nämligen kunna sola lite! Snällis då? snällisnällisnällis då?

Måste läsa vidare i den här boken jag håller på att läsa nu, den är så rolig. Jag lovar, man skrattar! Ja jisses alltså.

Loki är halt :( tråkigt, jag vill inte det! Han har så ont... älskade lilla häst. Man får så ont i hjärtat att se honom så. Isbalsam igen på senan och hoppas att det blir bra någongång.

Nu ska jag fortsätta göra nått annat jag håller på med, typ....öh ja jag gör inte så mycket men ändå. Hej då du glade!

PS: igår var det fotboll på tv hela kvällen hemma hos oss, ni vet final. Det tog mig cirka en halvtimme att leta arsenal spelarna som inte existerade. De var visst inte med. Och jag som trodde att vi bara såg på fotboll hemma på tv när Arsenal spelade. Så förunderligt! DS..

Kommentarer
Postat av: Carro

jag grattar ASIGT mycket !!

2009-05-28 @ 23:47:51
Postat av: Nathalie

HAHA, tack för välkomnandet -v- Skumbad var kanske inte det rätta men du är nära.. eh, eller nää.. jag städade dock badkaret och hela resten av badrummet. Skönt att vara hemma då med er istället, som kan det här med att vara smart! Primitivt liv, i en stad full av tok (säger bara, F. Enér) och med en pojkvän som aldrig blir less på maxmat och varma mackor.. Det är nog inget för mig ändå!

2009-06-02 @ 20:55:36
URL: http://nnnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback