Grattis NorGe!

Nu kunde de fira 17 maj med riktigt riktig glädje norrbaggarna, JEG GRATULERER!

Jao, nog var det riktigt roligt hos Larsälvan i fredags! Inget mer behöver sägas, förutom att jag grillade mitt och Carros kött så det blev riktigt nice liksom. Och våran majs, haha. Alltid lika kul med de där tjejerna. Och hem tog vi oss till och med!

Vem missade egentligen ESC igår? Typ ingen? Eller jag och min sötis såg American pie, vad var det? Band camp och naked mile, haha. Man kan aldrig sluta skratta åt filmerna där, otoligt. Jag undrar vad det är med oss som gör att vi somnar båda två innan elva en lördagskväll. Jag kanske börjar bli gammal redan nu? 17 år och trött som attans. Får väl försvara oss med en hård fredag kanske.

Däremot har jag hittat en ny låt som är lite bra faktist! Always - Arash & AySel. Okej den kanske inte är världens, världens bästa då men jag tänkte gå och tralla lite på den till sommarn eller nått sånt. :D Alltid kan man väl störa någon? (skämt och sido)

Nu är det stekigt ute också, t-shirt i stallet och sommarkläder hemma. Apro på ingenting, Loki är så ful just nu! Han har tappat vinterpälsen helt på bogarna och halsen, där är han helt blank, resten ser ut som en raggsocka... Jaja, vi har högtryckat och skurat altanen i dag (okej inte jag, mammis) och snart ska tydligen nygrillen fram. Tror pappa är lite hungrig på att leka grillmästare. 

Always on my mind
Always in my heart
And I can hear you call my name
On a mountain`s high
Always on my mind
Always in my dreams
I wanna hold you close to me
Always all the time

Här avslutar jag med att göra ekorren, (och den görs inte på kommando, om det inte är speciella tillfällen)
 -Ttt-tt-tt-tttttt-tttt-tt-t-t-tttt-t!
Ciao!  :D
                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback