Måste

Nu känner jag ändå att jag ska ådstakomma någonting här. Börjat på teorilektionerna och bokat in massa körlektioner. Jo nu måste jag göra det här verkligen.

Jo jag måste! Om det inte blir nu så kommer jag bara dra på det. Nu nu nu.

Idag hade vi förresten HLR på idrotten, jag räddade Agnes från att svälja sin tunga och lade henne i sidoläge, ringde med papperstelefonen och allt. Tur att jag kunde se hur man gjorde på instruktionsvideon då så hon klarade sig! 

Imorgon är det fredag. En otroligt seg skoldag som avslutas med Ville vässlas lektion. Dessutom ska vi ha vikarien från helvetet på franskan som vanligt. Han tvingar oss att översätta en novell på franska om en tysk jäkla fågel. Jag vill inte! Fågeln lever iaf, tydligen visste de inte det förut(????) Ni hör ju att detta är totalt skevt.

Jag ska väl försöka få någon ordning på fågeln nu då om jag kan. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback